ATENCIÓ A EL CLIENT PERSONALITZADA
XTEL compta amb personal d’atenció a client en diferents idiomes: castellà, català, anglès i francès, per resoldre qualsevol dubte que pugui sorgir als usuaris a l’hora de fer ús del nostre servei.
XTEL compta amb personal d’atenció a client en diferents idiomes: castellà, català, anglès i francès, per resoldre qualsevol dubte que pugui sorgir als usuaris a l’hora de fer ús del nostre servei.
En cas que sigui necessari una assistència presencial disposem d’un ampli equip tècnic especialitzat que acudirà a l’recito on s’allotja el client per assistir a la posada en marxa de l’servei si així fos necessari o solucionar qualsevol avaria de forma immediata.
Treballem perquè l’experiència de l’usuari sigui sempre 100% satisfactòria, amb un servei similar a què disposa a casa seva:
Seguretat: connexió individual, sense compartició de xarxa, assegurant una major privacitat similar a la d’una llar.
Qualitat: velocitat i capacitat simètrica garantida